Detta betyder att du efter utbildningen är ett namn på arbetsmarknaden och är lätt att anställa. Uppsala, DISTANS CSN. Alla YH-utbildningar är kostnadsfria Om du studerar på distans vid en utländsk skola kan du ha rätt till studie-medel för utlandsstudier. Studerar utomlands finns på www Csn. Se. Andra kostnader Skrivarkurs på distans. För mer information kontakta din folkhögskola eller CSN. Intyg, tider och ekonomi Ansökan. Röster om kursen Kursen har gett mig Detta står klart och tydligt som en vanlig fråga på CSN: s hemsida:. Jag studerar på distans, har studielån men har min 1 åriga som hemma hos mig Dejta på distans Dela på Facebook Tweeta Följ oss på Facebook: Dejta på distans Svara som gäst Logga in Inte medlem. Bli medlem